Thales ще достави новите наземни радари за ВВС
Радарни драми
Унгария купува още четири Gripen
Авиокаст: Епизод 31
Вертолет на ВВС извърши авиомедицинска евакуация
Нов началник щаб на ВВС
Възложиха на „Авионамс“ да изгражди способности за поддръжка на F-16
Полетя прототипът на турския изтребител от следващо поколение
Генерал Димитър Георгиев е новият заместник-командир на ВВС
Авиокаст: Епизод 30
Аеромедицинска задача за C-27J
Пристигна първият медицински вертолет
Радарни драми
Иска ли България да се сдобие бързо с брегови противокорабни ракетни комплекси?
Цел: Ефективност на достъпни цени
От C-27J Spartan до M-346FA – открийте решенията на Leonardo за българската отбрана
Leonardo M-346FA – високотехнологично и ефективно решение, както за бой, така и за тренинг
МО продава летище Габровница
Как пристигна МиГ-29
Евгени АНДОНОВ продължава разказа си за това, как МиГ-29 влезе на въоръжение в българските ВВС. В предишната част станаха ясни процесите, довели до избора на самолета през 1987 г., а в тази част ще видим как бе усвоен самолетът в периода 1988–1989 г.
Статията е публикувана в сп. АЕРО бр. 3 (октомври 2008 г.)
Как купихме МиГ-29
Днес изтребителят МиГ-29 е един от символите на военната авиация на нашата страна. И докато болшинството от състава на ВВС и фенове на авиацията приемат присъствието му като даденост, малцина си спомнят за трудния път, извървян до доставката на 22-та самолета.
Краят на прехващача МиГ-23 – част – 1
Продължаваме серията публикации на спомени за службата на прехващача МиГ-23 в родните ВВС. Този път Силвия ЖЕЛЕВА представя разказа на полковник о.р. инж. Петър Цветков – един от представителите на инженерната мисъл, преживели най-силните години на самолета и неговия безславен край.